Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІНІҢ КРИТЕРИЯЛАРЫ, КӨРСЕТКІШТЕРІ ЖӘНЕ ДАМУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ

Жарияланған June 2024

69

87

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университет
Аңдатпа

Бұл зерттеу білім беру үдерісін цифрландыру аспектісінде мұғалімнің цифрлық құзыреттілігін бағалау критерийлерін анықтау мәселесіне арналған. Мұғалімнің цифрлық құзыреттілігінің даму деңгейін анықтайтын диагностикалық базаны құру тәжірибесін талдау мақсатында зерттеу мәселесі бойынша шетелдік ғылыми-әдістемелік дискурсқа мазмұндық талдау жасалды. Мұғалімнің білім алуы мен өзін-өзі тәрбиелеуінде сандық құралдарды меңгеру және компьютер мен интернетті пайдалану дағдыларын анықтайтын терминология құрылымдалған. «Мұғалімнің цифрлық құзыреттілігі» ұғымына анықтама берілген. Білім беру сапасын қамтамасыз ету бойынша Еуропалық комиссия білім берушілердің цифрлық құзыреттілігі (DigCompEdu) қабылдаған цифрлық құзыреттілік профильдері талданады. Мұғалімнің цифрлық құзыреттілігін бағалау құралы DIGIGLO қарастырылады, ол 29 ұпайдан тұрады және DigCompEdu-ға кірмейтін сыртқы факторларды ескере отырып, испан ғалымдары (Севиль университеті) тобы әзірлеген. Шетелдік тәжірибе негізінде аймақтық факторларды ескере отырып, мұғалімнің цифрлық құзыреттілігін бағалаудың деңгейі мен критерийлерін анықтауға арналған құралдар жинағы ұсынылды. Пәндерді оқытуда цифрлық құралдар мен технологияларды қолданудың нақты оқу және кәсіби жағдайларын шешуге бағытталған практикалық жағдайлардың тізімі ұсынылған. Цифрлық құзыреттіліктердің өзін-өзі диагностикалау үшін тесттік нысандағы сауалнама ұсынылады, оның әрбір блогы цифрлық құзыреттерді анықтаудың халықаралық стандарттарына сәйкес келетін нақты құзыреттер саласына сәйкес келеді.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Жунисбаева А.С., Бегалиева С.Б.,Федорченко Л.А., . 2024. МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІНІҢ КРИТЕРИЯЛАРЫ, КӨРСЕТКІШТЕРІ ЖӘНЕ ДАМУ ДЕҢГЕЙЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 82, 2 (Чер 2024), 219–227. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.82.2.019.