МақаладаActionResearchәдіснамасыныңпедагогикалықжәнепсихологиялықаспектілері,оныңПОҚзерттеубелсенділігіндамытудағыартықшылықтары,сондай-ақ ActionResearchидеясынзерттеушіретіндепедагогтұлғасындамытудыңтиімдіқұралдарыныңбіріретінде таратудың рөліашылады.ActionResearchүздіктәжірибелерін тарату бірлескензерттеуортасынқұруға, университеттің ғылымиәлеуетінарттыруға, зерттеупроцесінеоқытушылардың,жасғалымдардыңжәнестуденттердіңбарлықмүдделіқатысушыларын тартуға ықпал етеді.Мұның бәрі білім беру сапасынарттыруға, оқытупрактикасынжақсартуға, педагогика ғылымыныңжетістіктерінпедагогтердіңкәсібипрактикасынанеғұрлымтығызбіріктіругемүмкіндік береді.Бұлзерттеусоныменқатар жоғары оқу орындарыныңПОҚарасындажүргізілгенсауалнаманәтижелерінталдаудыжәнетүсіндіруді қамтиды, оныңнегізіндеActionResearchенгізудіңнегізгіартықшылықтары,сондай-ақ деректердіграфикалықвизуализациялау көрсетілген.
Action Research тұжырымдамасын тарату процесінің өзектілігі, оның ғылыми негіздемесі және эксперименттік деректердің нәтижелерімен расталуы осы жұмыстың негізгі мақсатын құрайды. Диссеминация неғұрлым кең болса, университеттің дамуы және оның зерттеу университетінің моделіне айналуы соғұрлым тұрақты болады. Бұл мақаланың маңыздылығы жас зерттеушілерге ғылыми жарияланымдар, авторлық бағдарламалар, әдістемелік құралдар, кәсіби желілік қауымдастықтарда тәжірибе алмасу түрінде зерттеу нәтижелерін тарату туралы құнды тұжырымдар мен ғылыми-әдістемелік ұсыныстармен қамтамасыз етіледі.