Бұл мақалада қазіргі білім беру жүйесінің өзекті мәселелерінің бірі – Қазақстанның бәсекеге қабілеттілігін арттыру критерийі болып табылатын оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру қарастырылған. Шетелдік және қазақстандық авторлардың талдауы негізінде функционалдық сауаттылықтың ең көп қолданылатын классификациясы берілген: оқу сауаттылығы, математикалық сауаттылық және жаратылыстану сауаттылығы. Әрбір тұжырымдамаға анықтамалар беріліп, шығармашылық, жауапты және бәсекеге қабілетті тұлғаны жетілдіру және дамыту үшін нақты әдістеме ұсынылады. Сауат ашудың барлық түрлері оқушыларға алған білім ағымында біршама күрделі есептерді шешуге мүмкіндік береді. Қысқа уақыт ішінде маңызды деп саналатын дағдылар технологияның дамуына байланысты қажетсіз болып қалады. Көбірек әмбебап және пәнаралық құзыреттер қажет. Мақалада сипатталған әдістеме студенттердің, атап айтқанда, болашақ химия мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілегін тереңдету мен кеңейтуге бағытталған тәжірибеге бағытталған технология ретінде берілген.
БОЛАШАҚ ХИМИЯ ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ФУНКЦИЯЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ЖОЛДАРЫ
Жарияланған March 2024
121
162
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Нурахметова А.Р., . 2024. БОЛАШАҚ ХИМИЯ ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ФУНКЦИЯЛЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ЖОЛДАРЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 3, 82 (Бер 2024), 177–187. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.81.1.016.