Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ЖОО-НЫҢ ONLINE COMMUNITY-НДЕ ОҚЫТУШЫЛАР МЕН СТУДЕНТТЕРДІҢ ЖЕЛІЛІК КОММУНИКАТИВТІК МӘДЕНИЕТІН ЖӘНЕ ЦИФРЛЫҚ ЭТИКЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖҮЙЕСІН КАСТОМИЗАЦИЯЛАУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ НЕГІЗІ

Жарияланған December 2023
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Бұл мақалада авторлар ЖОО-ның online community-де оқытушылар мен студенттердің желілік коммуникативтік мәдениетін және цифрлық этикетін қалыптастыру жүйесін кастомизациялаудың негізгі әдіснамалық тәсілдері мен принциптерін негіздеуге тырысты, олардың арасында дәстүрлі жүйелік-белсенділік, біліктілік, құзыреттілік акмеологиялық, қоршаған орта тәсілдері бар. Мақалада білім беру процесін ұйымдастыруға ғана емес, сонымен қатар жоғары оқу орнында ұйымдастырылған online community-де (онлайн қауымдастықтарда) ЖОО-ның оқытушылары мен студенттерінің желілік коммуникативтік мәдениетін (ЖКМ) және цифрлық этикетін (ЦЭ) қалыптастыруға салыстырмалы түрде жаңа теңшелген тәсіл өзектендіріледі. Авторлар сондай-ақ жоғары оқу орындарының ЖКМ және ЦЭ рәсімдерімен (оның ішінде Қағидалармен, регламенттермен) қолдау көрсетілетін білім беру бағдарламалары мен ашық білім беру ресурстарын іске асыру шеңберінде құрылған өнімді дараландыру мәселесін ашуға тоқталуға тырысты. Әр түрлі дереккөздерді жалпылау арқылы университеттің online community-де оқытушылар мен студенттердің желілік коммуникативті мәдениетін және цифрлық этикетін қалыптастыру принциптері анықталды, олар қажетті мәселе аясында бейімделген.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Колумбаева Ш.Ж., Танатова А.Д., . 2023. ЖОО-НЫҢ ONLINE COMMUNITY-НДЕ ОҚЫТУШЫЛАР МЕН СТУДЕНТТЕРДІҢ ЖЕЛІЛІК КОММУНИКАТИВТІК МӘДЕНИЕТІН ЖӘНЕ ЦИФРЛЫҚ ЭТИКЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖҮЙЕСІН КАСТОМИЗАЦИЯЛАУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ НЕГІЗІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 80, 4 (Груд 2023), 5–18. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2023.80.4.001.