Мақалада жоғары оқу орнындағы химиядағы ғылыми білімнің саралануы мен ғылыми зерттеу мәселесі қарастырылған. Қазіргі қоғамдағы ғылым мен білім беруді интеграциялаудың стратегиялық негіздері, сондай-ақ олардың ынтымақтастығын жетілдірудің негізгі себептері мен міндеттері сипатталған. Университеттер базасында ғылым мен білім берудің интеграциясы жаһандық ақпараттық ортаны, бірыңғай білім беру кеңістігін дамытуды және оқытудың әртүрлі инновациялық әдістерін қолдануды қамтитын көп деңгейлі процесс екені анықталды.
Интеграция және саралау механизмдерін зерттеудің үлгісі ретінде жоғары оқу орнындағы химияның ғылыми зерттеу пәндерінің бірі таңдалды. Химия пәнінін білім мен ғылыми зерттеудің әртүрлі салаларының реляциялық интеграциясы егжей-тегжейлі қарастырылады.
Мақалада педагогикалық білім мен ғылымды интеграциялау процесін жандандыратын мәселелер ашылады; ғылыми зерттеулерді дамытуға және білім беру процесінің өзара іс-қимылына ықпал ететін кафедра жұмысының бағыттары ашылады; болашақ педагогикалық білім беру бакалаврлары мен магистрлерінде пәнді зерделеуге негізделген білім мен ғылыми қызметтің шығармашылық үйлесіміне дайындықты қалыптастыру үшін қажетті жаңа әмбебап және жалпы кәсіби құзыреттер ұсынылады; білім беру және ғылыми-зерттеу жұмыстарын интеграциялау кезінде педагогикалық университеттің тиімділігін арттыру жолдары талданады.
Мақаланың мақсаты химиялық теорияларды зерттеу мүмкіндігін ұсыну, жоғары оқу орындарының білімі мен ғылыми-теориялық білімін дамыту.