Мақалада қосымша білім беру жүйесіндегі жалпы білім беру ұйымдары педагогтарының жобалық педаго-гикалық қызметінің авторлық негізгі ережелері қарастырылған. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігінің құрамдас бөлігі ретінде мұғалімнің жобалық құзыреттілігін қалыптастыру бойынша зерттеу нәтижелерінің маңыздылығы атап өтілді.
Соңғы жылдары мемлекеттік білім беруді дамыту мекемелері қызметінің мазмұны қосымша педагогикалық білім берудің негізгі пәні ретінде басқа пәндік бағыттар бойынша педагог кадрларды қайта даярлаумен байланысты. Оларға мектептерді оңтайландыру, бірқатар мамандықтар бойынша педагогикалық кадрлардың тапшылығы, деңгейлік аттестацияның пәндік концепциялары мен оларды жүзеге асырудың жаңа ұйымдас-тырушылық шарттары, педагогикалық қызметтің кәсіби стандарттарының енгізілуі себеп болып отыр.
Мұғалімнің жобалық құзыреттілігінің мәнін анықтауға арналған философия, психология және білім беру ғылымдарының қолданыстағы тәсілдерді қарастыру мұғалімнің жобалық құзыреттілігінің маңызды сипат-тамаларының жүйесін бөліп көрсетуге мүмкіндік береді. Бұл мектептегі зерттеу қызметінің негізі мен контекстінде оның мәнін, құрылымын, қасиеттері мен функцияларын зерттеудің әдіснамалық негізі бола алады.