Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМІНІҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІНІҢ МӘНІ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ

Жарияланған December 2020
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті
Аңдатпа

Математика мұғалімінің зерттеу құзыреттілігінің мәні мен құрылымын талдау зерттеудің мақсаты болып табылады.
Психологиялық-педагогикалық әдебиеттерді зерттеу мен талдау көрсеткендей: көптеген авторлар мұғалімнің зерттеу құзыреттілігінің мәнін анықтауда оның тұтастығын, динамикалығын, интегралды-лығын және интегративтілігін атап өтеді. Зерттеу құзыреттілігі жеке қасиеттердің жиынтығы, сипаттамасы, зерттеу мәселелерін шешу қабілеті ретінде қарастырылады.
Математика мұғалімінің зерттеу құзыреттілігі – бұл кәсіби маңызды сапа, педагогикалық құзыретті-ліктің құрамдас бөлігі, мұғалімнің жеке басының интегралды сипаттамасы, танымдық, ғылыми-зерттеу жұмыстарымен айналысуға саналы дайындығы, оны педагогикалық жұмыста басқаруға деген ұмтылыс пен қажеттілік.
Жеке, қызметтік, жүйелік, құзыреттілік, аксиологиялық, процессуалды-технологиялық идеялар математика мұғалімінің зерттеу құзыреттілігінің құрылымын зерттеудің әдіснамалық тәсілімдеріне негіз болды.
Математика мұғалімінің зерттеу құзыреттілігінің құрылымдық компоненттері: мотивациялық-құндылық, танымдық, операциялық-қызметтік, рефлексивті.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Баялина А.М., Дамекова С.К., Б.А.Д.С. 2020. МАТЕМАТИКА МҰҒАЛІМІНІҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІНІҢ МӘНІ МЕН ҚҰРЫЛЫМЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 68, 4 (Груд 2020), 137–143. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-5496.21.