Мақала өзекті мәселелердің бірі - Түркістан облысының киелі кеңістігін зерттеудегі студенттердің зерттеу дағдыларын дамытуға арналған. Неліктен зерттеу дағдылары? Олар сыни ойлауды дамытуға, ақпаратты өз бетінше іздеуге және талдауға, мәселелерді шешуге, сондай-ақ жаңа идеяларды қалыптастыруға ықпал ететіндіктен. Біздің зерттеу аясында студенттерді зерттеу нысаны Түркістан облысының киелі кеңістігі болып табылады. Авторлар елімізде Рухани жаңғырудың мемлекеттік бағдарламасы, Қазақстанның «Рухани жаңғыру» – «Қазақстанның киелі географиясы» қасиетті «киелі» жерлерін зерделеу өзекті екенін талдап, анықтады. Сонымен қатар, авторлар атап өткендей, қасиетті археологиялық нысандар қосымша ғылыми зерттеуді қажет етеді және тиімді құралдардың бірі цифрлық технологияларды қолдану болып табылады. Онлайн білім беру платформалары білімді игерудің белсенділігі мен тиімділігін арттыруға ықпал етеді. Осындай технологиялардың бірі виртуалды шындық (VR) болып табылады.
1-4 курс студенттерінің (N=100) Түркістан облысының киелі жерлері туралы ұсыныстарын анықтау мақсатында зерттеудің анықтаушы кезеңінде сауалнама жүргіздік. Сауалнама нәтижелері студенттердің Қазақстанның киелі жерлерін (Түркістан облысының мысалында) зерттеуге қызығушылық танытатынын көрсете алады. Сауалнама көрсеткендей, бұл жерлерге негізінен қаланың және жақын маңдағы аудандардың байырғы тұрғындары келіп тұр. Ал басқа облыстардың студенттері бұл жерлермен аз таныс. Осыған байланысты, біздің алдымызда цифрлық технологиялардың мүмкіндіктерін зерделеу және Түркістан облысының киелі орындары туралы қажетті және қолжетімді ақпаратпен қамтамасыз ету міндеті тұр. «Қасиетті» (киелі) кеңістіктерді зерттеу процесінде зерттеу дағдыларын дамытуға арналған виртуалды бағдарламаларға, қосымшаларға және сайттарға шолу жасалды.