Мақалада жоғары мектеп педагогінің «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру жағдайында мәдениет және өнер саласындағы болашақ мамандарды кәсіби даярлау бойынша теориялық идеялары мен тәжірибесі баяндалған. Автор осы бағдарламада баяндалған идеялардың өзектілігін негіздейді. Олар жаһандану жағдайында мамандар даярлауды, қоғамның әлеуметтік-экономикалық саласындағы иннова-цияларды қалыптастыруға және халықтық музыкалық өнерді сақтауға, халық шығармашылығының қазыналарына ұқыпты қарауға бағытталған.
Студенттерді эстрадалық вокалға, аспаптық орындаушылыққа, «Дәстүрлі өнер» мамандығына оқытуда педагог «Рухани жаңғыру» бағдарламасының идеяларын басшылыққа алады. Мәдениет және өнер саласындағы мамандарды кәсіби даярлаудың ерекшелігі – жоғары оқу орнының біртұтас педагогикалық процесіне азамат тұлғасын, яғни өз Отанының патриотын қалыптастыруға ықпал ететін ән мен аспаптық орындаушылық туындыларын, қазақ халқының бай фольклорлық шығармашылығын зерделеудің түрлері мен әдістерін енгізу мүмкіндігі болып табылады.
«РУХАНИ ЖАҢҒЫРУ» БАҒДАРЛАМАСЫН ІСКЕ АСЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Жарияланған December 2020
101
126
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
«Рухани жаңғыру» бағдарламасы, патриотизм, болашақ мамандар, халықтық музыкалық өнер, ән, аспаптық орындаушылық.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Омирбаева Г.Ш., О.Г. 2020. «РУХАНИ ЖАҢҒЫРУ» БАҒДАРЛАМАСЫН ІСКЕ АСЫРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ МАМАНДАРДЫ КӘСІБИ ДАЯРЛАУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 68, 4 (Груд 2020), 122–127. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-5496.18.