Бұл зерттеу Маңғыстау облысындағы жағдайға ерекше назар аудара отырып, Қазақстанның жалпы білім беретін мектептерінің қызметін жаңадан бастаған педагогтердің кәсіби бейімделу проблемаларына шоғырланған. Мақала материалы 50 қызметін жаңадан бастаған педагогтің сауалнамалық деректеріне және мектеп әкімшілігінің өкілдерімен сұхбатқа негізделген. Зерттеу барысында қызметін жаңадан бастаған педагогтердің алдында тұрған келесі негізгі қиындықтарды анықтады: құжаттама және есеп беру мәселелері, сабақты жоспарлау және ұйымдастыру және сыныптағы тәртіпті басқару. Анықталған мәселелерге қарамастан, көптеген мұғалімдер тәжірибелі әріптестердің көмегінің маңыздылығын атап өтіп, қолданыстағы әдістемелік қолдау жүйесін оң бағалайды. Мақалада кәсіби бейімделу процестерін жақсарту үшін практикалық ұсыныстар ұсынылады, бұл әсіресе сапалы білімге деген сұраныстың артуы және аймақтағы білім беру саласының қарқынды дамуы аясында өте маңызды. Жалпы, зерттеу Қазақстанда қызметін жаңадан бастаған педагогтердің алдында тұрған проблемалар мен сын-тегеуріндерді терең түсінуге мүмкіндік береді және оларды кәсіби ортада табысты бейімдеу стратегияларын әзірлеуге ықпал етеді.
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРДЕГІ ҚЫЗМЕТІН ЖАҢАДАН БАСТАҒАН ПЕДАГОГТЕРДІҢ КӘСІБИ БЕЙІМДЕЛУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Жарияланған September 2024
30
30
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
педагогтерді бейімдеу
қызметін жаңадан бастаған педагогтер
кәсіби даму
тәлімгерлік
мамандыққа кіріспе
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Байяр А., Кереева О.Ж., Егенисова А.К., . 2024. ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕПТЕРДЕГІ ҚЫЗМЕТІН ЖАҢАДАН БАСТАҒАН ПЕДАГОГТЕРДІҢ КӘСІБИ БЕЙІМДЕЛУ МӘСЕЛЕЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 83, 3 (Вер 2024), 37–47. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.83.3.004.