Мақалада «когнитивті тәуелсіздік» ұғымына заманау тәсілдер ашылып, ересек мектеп жасына дейінгі
балаларда когнитивті дербестікті қалыптастырудың негізгі компоненттері анықталған. Ғылыми зерттеулері талдау негізінде балабақшада қолданылатын «кейс-технологиялар» анықтамасы берілген. Кейстехнологияларды қолдана отырып, ересек мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық тәуелсіздігін
дамыту моделі жасалды. Ол негізгі мақсатты және мақсаттан туындайтын негізгі міндеттерді анықтайды.
Модельдің мазмұны негізгі түрлерін ұсынадыкейстері: фото-кейстер, кейстер иллюстрациялары, рөлдік
дизайн.
Авторлар мектепке дейінгі білім беруде кейс-технологияларды қолданудың ғылыми тәсілдерін,
қағидаларын, талаптарын негіздеді. Сабақта кейс-технологиялардың әр түрін көркем әдебиет бойынша
қолдану, қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру және қоршаған әлеммен танысу бойынша
ұсыныстар берілген. Ересек мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық тәуелсіздік деңгейін анықтауға
бағытталған диагностикалық әдістер көрсетілген.
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ДЕРБЕСТІГІН КЕЙС-ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ
Жарияланған December 2020
102
132
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Асанбаева З.Д., Тасжурекова Ж.Т., . 2020. МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ДЕРБЕСТІГІН КЕЙС-ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 4, 71 (Груд 2020), 191–199. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-5496.29.