Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ДЕРБЕСТІГІН КЕЙС-ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ

Жарияланған December 2020
Абай атындағы ҚазҰПУ
Аңдатпа

Мақалада «когнитивті тәуелсіздік» ұғымына заманау тәсілдер ашылып, ересек мектеп жасына дейінгі
балаларда когнитивті дербестікті қалыптастырудың негізгі компоненттері анықталған. Ғылыми зерттеулері талдау негізінде балабақшада қолданылатын «кейс-технологиялар» анықтамасы берілген. Кейстехнологияларды қолдана отырып, ересек мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық тәуелсіздігін
дамыту моделі жасалды. Ол негізгі мақсатты және мақсаттан туындайтын негізгі міндеттерді анықтайды.
Модельдің мазмұны негізгі түрлерін ұсынадыкейстері: фото-кейстер, кейстер иллюстрациялары, рөлдік
дизайн.
Авторлар мектепке дейінгі білім беруде кейс-технологияларды қолданудың ғылыми тәсілдерін,
қағидаларын, талаптарын негіздеді. Сабақта кейс-технологиялардың әр түрін көркем әдебиет бойынша
қолдану, қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру және қоршаған әлеммен танысу бойынша
ұсыныстар берілген. Ересек мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық тәуелсіздік деңгейін анықтауға
бағытталған диагностикалық әдістер көрсетілген.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Асанбаева З.Д., Тасжурекова Ж.Т., . 2020. МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ДЕРБЕСТІГІН КЕЙС-ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 68, 4 (Груд 2020), 191–199. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-5496.29.