Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

БАЛАЛАРДЫҢ «BAIRN-BALA ROBOTS» КИБЕРҚОҒАМЫ –ТҰРАҚТЫ ТЕХНОТРОНДЫ БІЛІМ КЕҢІСТІГІ

Жарияланған December 2020

131

140

Абай атындағы ҚазҰПУ
Аңдатпа

Заманауи қоғамдағы адамдар мен салыстырмалы атауға ие болған «Bairn-Bala Robots» атты болашақ
киберқоғам өкілдерінің арасындағы мезоареалдық тұстағы интеллектуалдық арақатынастардың өзекті
мәселелері, ұсынылып отырған материалдың күрделі панораммасын бейнелейді.
Жаңа коммуникациялық инфрақұрылым платформасына негізделген, альтернативті бейіндегі еркін
технотрондық білім кеңістігін таңдаған жас киберпровайдерлік ұландардың аталмыш ниеттері, ауқымды
ақпараттық-технотрондық жаңалықтардың жас ұрпақ ынтасының когнитологиялық аумағына шартсыз
таралуы – мәселенің философиялық маңыздылығын арттырды. Жаңа заманның ІТ-индустриясының
қайнар көзі болып табылатын цифрлық өнімдер мен технологиялардан қанаттанған балалар социумындағы болашақ биомеханикалық гуманоидтыңантропоморфтық типін дешифровкалауға бағытталған
болжамдық-жобалық үрдістің себеп-салдарын айқындау ғылыми сұлбалаудың мәйегіне айналды.
Кибернетика ғылымы, автоматтандыру, электронды есептеуіш машиналар мен цифрлық басқару
және білім инфрақұрылымының ақпараттандырылуы жүйелеріне жасаған терең талдаунамалық шолу,
қоғамдық даму формацияларында жеке тұлғаның санасы мен құлқиятына шешуші әсер еткен технотрондық һәм ақпараттық дүниелердің эволюциялық даму заңдылықтарына адаптациялануы паралелльдік
тұрпатта генерацияланып отырғаны белгілі болды. Осылайша, ғылыми ақпаратты қабылдауға икемді,
оларды іздеу мен өңдеуге бейім робот-тәлімгер кеңістігін иеленген «Bairn-Bala Robots» білімитехнотрондық коммуникациялық бағыттағы экожүйенің пайда болғаны заңды құбылыс екені анықталд

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Курсабаев М.К., Киякбаева У.К., Дәулет Н., . 2020. БАЛАЛАРДЫҢ «BAIRN-BALA ROBOTS» КИБЕРҚОҒАМЫ –ТҰРАҚТЫ ТЕХНОТРОНДЫ БІЛІМ КЕҢІСТІГІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 68, 4 (Груд 2020), 176–185. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-5496.27.