Қазіргі таңда ғылыми-зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру Еуропа және Орта Азия елдері
аумағында заманауи психологиялық-педагогикалық әдебиетте негізгі болып табылады. Биолог
студенттері арасында ғылыми-зерттеу құзіреттілігін қалыптастыру биологиялық нысандар мен
құбылыстарды зерттеу тек сыртқы жақтар мен белгілерді сипаттаумен шектелмеуі керек. Студенттер
жалпы биологиялық білімнің сапасын, атап айтқанда зерттеу құзіреттілігін анықтайтын олардың
негізгі сипаттамаларын түсінуді үйренуі керек. Заманауи молекулалық биологиялық зерттеу әдістерін қолдану негізінде педагогикалық
университетте биолог студенттерін даярлау сапасын жақсарту үшін ғылыми-зерттеу құзіреттілігін
қалыптастыру керек.
БИОЛОГ СТУДЕНТТЕР АРАСЫНДА ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Жарияланған March 2020
72
138
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
Ғылыми-зерттеу құзыреттілік, білім парадигмасы, молекулалық-биологиялық әдіс, секвенирлеу.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Анаркулова Э.И., Аманбаева М.Б., Богоявленский А.П ., . 2020. БИОЛОГ СТУДЕНТТЕР АРАСЫНДА ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 111–115. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.19.