Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ҚАЗІРГІ БІЛІМ БЕРУ МАҢЫЗДЫ ҚҰРАМДАС БӨЛІГІ РЕТІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ СЫНИ ОЙЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Жарияланған March 2024
Академик Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды университеті
Аңдатпа

Бұл зерттеудің пәні-оқушылардың сыни ойлауы. Мақалада қазіргі әлемде оқушылардың сыни ойлауын дамыту мәселесінің өзектілігі негізделген. Ұлттық білім беру стандарттары сыни ойлау дағдыларын "мектеп түлектерінің портреті" басты белгілерінің бірі ретінде анықтайды. Осыған байланысты әрбір деңгейде тиімділігі нақты критерийлер көмегімен бағалануы мүмкін сыни ойлау дағдылары ұлттық стандарттар мен бағдарламаларда тиісті түрде айқындалуы тиіс. Аталған мәселені шешудің бір жолы ретінде автор сыни ойлауды дамытудағы шетелдік талдауды ұсынады. Автор сыни ойлау дағдыларын дамытудың негізгі қойылатын талаптар критерийлерін анықтауға тырысады және мемлекеттік жалпы білім беру стандартының авторлары қолданатын сыни ойлауды бағалаудың кейбір әдістерін ұсынады. Зерттеу мақсатына қол жеткізілді, өйткені ұсынылған бағалау критерийлері халықаралық тәжірибеде сыналды және мектеп оқытушылары мен педагогикалық жоғары оқу орындарының студенттеріне пайдалы болуы мүмкін оң нәтижелер әкелді.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Кумарев Я.А., Карманова Ж.А., . 2024. ҚАЗІРГІ БІЛІМ БЕРУ МАҢЫЗДЫ ҚҰРАМДАС БӨЛІГІ РЕТІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ СЫНИ ОЙЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 81, 1 (Бер 2024), 317–327. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.81.1.027.