Ағылшын тілін оқытуда жасанды интеллекттің (ЖИ) танымал болуы табиғи тілді өңдеу (ТТӨ) және машиналық оқыту (MО) саласындағы жетістіктермен байланысты болуы мүмкін. ТТӨ машиналарға адам тілін түсінуге және түсіндіруге мүмкіндік береді, ал машиналық оқыту оларға деректерден үйренуге және уақыт өте келе олардың жұмысын жақсартуға мүмкіндік береді. Бұл екі технология ЖИ негізіндегі тілдерді оқыту жүйелерінің негізін құрайды, олар жылдар бойы жетілдірілген және нақты бола бастады. Бүгінгі күні ағылшын тілі пәні мұғалімдері мен ағылшын тілін үйренушілер ЖИ әртүрлі түрлерін қолданады. Біз бұл зерттеуде Қазақстанда ағылшын тілі мұғалімдерінің ЖИ-ті қолдану туралы көзқарастарын зерттеуге тырыстық. Зерттеуде сапалы зерттеу әдісі қолданылды. Зерттеуге Түркістан қаласындағы жергілікті мектептерден 15 мұғалім қатысты. Жартылай құрылымдық сұхбат жүргізілді және зерттеу деректері QDA Miner Lite (1.4.1 нұсқасы) арқылы талданды. Зерттеу нәтижелері көрсеткендей, қатысушылардың көпшілігі ЖИ-мен таныс және оны ағылшын тілі сабақтарында қолдана алады, бірақ олардың білімі терең емес.
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТТІ ҚОЛДАНУ ТУРАЛЫ МҰҒАЛІМДЕР ПІКІРІН ЗЕРТТЕУ
Жарияланған March 2024
85
78
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
ағылшын тілі шет тілі ретінде (АТШР), табиғи тілді өңдеу, машиналық оқыту (МО), жасанды интеллект (ЖИ), чат gpt.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Seitova M., Halmatova Z., Kazykhankyzy L., . 2024. АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТТІ ҚОЛДАНУ ТУРАЛЫ МҰҒАЛІМДЕР ПІКІРІН ЗЕРТТЕУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 3, 82 (Бер 2024), 69–78. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.81.1.007.