Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНЕ ACTION RESEARCH-ТІ ЕНГІЗУДІҢ ӘЛЕМДІК ТӘЖІРИБЕЛЕРІН ТАЛДАУ

Жарияланған October 2023

117

136

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Мақалада АҚШ, Жапония, Ұлыбритания, Финляндия, Австралия, Ресей, Қазақстан және т. б. мысалында әлемнің әртүрлі елдерінің білім алуына Action Research (AR) енгізудің үздік әлемдік тәжірибелеріне талдау ұсынылған. "Action Research" әдісінің пайда болу тарихы, Kurt Lewin, John Dewey, John Collier, Stephen Corey, Lawrence Stenhouse ғалымдарының қосқан үлесі ашылады, W. Carr, S. Kemmis, J. Whitehead, Walter R. Borg және т.б. әртүрлі елдерде тәсілді енгізудің мазмұны мен формаларының ерекшелігі көрсетілген.  Іс-әрекеттегі зерттеу тәсілі негізінде педагогтердің ғылыми-зерттеу және шығармашылық белсенділігін дамыту мүмкіндіктері қарастырылды. Іс-әрекеттегі зерттеудің артықшылықтары, әлеуетті мүмкіндіктері, ерекшеліктері, әртүрлі тәсілдері мен әдістері ашылады.

        Сондай-ақ, авторлар берілген мақалада "Action Research" бейресми әдісі шеңберінде зерттеу мен практиканың бірлігі, топтық жұмыс пен ынтымақтастық арқылы күш-жігердің синергиясы,  зерттеу мен практиканың бірлігі, топтық жұмыс пен ынтымақтастық арқылы күш-жігердің синергиясы деп аталатын зерттеу қызметінің жетекші принциптерін келтіреді. Зерттеуді іс-әрекетте жүзеге асыру барысында рефлексияның рөлі де көрсетілген. Педагогтің кәсіби қызметінің, білім алушылардың білім беру қызметінің нәтижелілігін арттыру, жалпы білім беру сапасын жақсарту үшін зерттеуді іс жүзінде (AR) қолдану мүмкіндігі негізделеді. 

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Берикханова А.Е.,Сапаргалиева Б.О., Сарсенбаева Л.О.,Асилбаева Ф.Б., . 2023. ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНЕ ACTION RESEARCH-ТІ ЕНГІЗУДІҢ ӘЛЕМДІК ТӘЖІРИБЕЛЕРІН ТАЛДАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 79, 3 (Жов 2023), 24–36. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2023.79.3.003.