Қазіргі әлемде ғылым қоғамның дамуында және әлеуметтік маңызды мәселелерді шешуде шешуші рөл атқарады. Ғалым болу және ғылыми қоғамдастыққа үлес қосу үшін ғылыми ойлау дағдылары болуы керек. Ғылыми пайымдау дағдыларына деректерді талдау, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, өз ойларын дәлелдеу және зерттеу нәтижелерін жалпылау және түсіндіру дағдылары кіреді. Теориялық және сыни ойлаудың жоғары дамыған формаларының және ғылыми таным әдістерін меңгерудің арқасында зерттеу бастамасын көрсету оқушыларға, негізінен жоғары сынып оқушыларына тән. Себебі ғылыми-зерттеу жұмыстарымен айналысу жоғары сынып оқушыларына әртүрлі ғылыми және білім беру, мәдени жобалар мен болашақ кәсіби қызмет салаларында өз мүмкіндіктерін сынап көруге мүмкіндік береді.
Мақалада білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыру мәселелері қарастырылады, пән мұғалімдерінің тәлімгерлікке дайындық деңгейі бағаланады. Мектеп оқушылары арасында жүргізілген сауалнаманың және Шымкент қаласының математика мұғалімдерінің сұхбаттарының негізгі нәтижелері сипатталған. Зерттеу білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруда қандай қиындықтарға тап болатынын тереңірек түсінуге мүмкіндік берді. Мұндай қиындықтарға зерттеу әдістерін жеткіліксіз білу, ақпараттық ресурстармен жұмыс істеу дағдыларының болмауы және оқушылардың мотивациясы мен тәуелсіздігінің жеткіліксіздігі кіруі мүмкін.
Соңында, мақала дарынды оқушыларды анықтау, қолдау үшін арнайы әдістеме жасау қажеттілігін негіздейді. Әр түрлі математикалық есептерді өз бетінше шешу арқылы зерттеу дағдыларын дамыту мәселесі қозғалады. Стандартты шешімдерден тыс кез-келген математикалық есеп сөзсіз шығармашылық және зерттеушілік болып табылады. Сонымен қатар, математикалық есептер ғылым мен өмірдің әртүрлі салаларында туындайтын зерттеу есептері үшін эталон бола алады.