Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ПЕДАГОГЫНЫҢ ПРОФЕССИОГРАММАСЫ

Жарияланған May 2021
Павлодар педагогикалық университеті
Аңдатпа

Инклюзивті білім берудің негізгі шарттарының бірі, педагогтардың кәсіби құзыреттілігі
болып табылады. Педагогтың кәсіби құзыреттілігі мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытуды,
тәрбиелеуді және дамытуды қамтамасыз етеді. Инклюзивті білім беру жағдайында
денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балалармен жұмыс істеуге мұғалімдерді дайындауға
ерекше назар аудару керек. Даму бұзылыстары бар балалармен білім беру және түзету
жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшелігі, интеграцияланған білім беруді қамтамасыз ететін
мұғалімнің арнайы дайындығын қажет етеді.
Педагог білім беру мекемесінің білуі тиіс негіздері, коррекциялық педагогика және
арнайы психология. Сондай-ақ, ол мүмкіндігі шектеулі балалардың психофизикалық
дамуының ерекшеліктері туралы, осындай балалардың білім беру және оңалту процесін
ұйымдастырудың әдістері мен технологиялары туралы нақты түсінікке ие болуы керек.
Арнайы білім алмаған адамдар даму бұзылыстары бар балалармен сәтті жұмыс жасай
алмайды.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Сатынская А.К., Утилова А.М., . 2021. ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ПЕДАГОГЫНЫҢ ПРОФЕССИОГРАММАСЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 69, 1 (Трав 2021), 73–82. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-1.1728-5496.10.