Инклюзивті білім берудің негізгі шарттарының бірі, педагогтардың кәсіби құзыреттілігі
болып табылады. Педагогтың кәсіби құзыреттілігі мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытуды,
тәрбиелеуді және дамытуды қамтамасыз етеді. Инклюзивті білім беру жағдайында
денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балалармен жұмыс істеуге мұғалімдерді дайындауға
ерекше назар аудару керек. Даму бұзылыстары бар балалармен білім беру және түзету
жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшелігі, интеграцияланған білім беруді қамтамасыз ететін
мұғалімнің арнайы дайындығын қажет етеді.
Педагог білім беру мекемесінің білуі тиіс негіздері, коррекциялық педагогика және
арнайы психология. Сондай-ақ, ол мүмкіндігі шектеулі балалардың психофизикалық
дамуының ерекшеліктері туралы, осындай балалардың білім беру және оңалту процесін
ұйымдастырудың әдістері мен технологиялары туралы нақты түсінікке ие болуы керек.
Арнайы білім алмаған адамдар даму бұзылыстары бар балалармен сәтті жұмыс жасай
алмайды.
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ПЕДАГОГЫНЫҢ ПРОФЕССИОГРАММАСЫ
Жарияланған May 2021
400
213
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Сатынская А.К., Утилова А.М., . 2021. ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ПЕДАГОГЫНЫҢ ПРОФЕССИОГРАММАСЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 69, 1 (Трав 2021), 73–82. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-1.1728-5496.10.