Мақалада «Flipped Тeaching» жаңа технологиясын қолданып оқыту немесе оқытудың «керсінше»
(«ауыстырып оқыту») түрлерін сипаттайды. Оқу үрдісінде студенттерге білім беруде мотивациясын
дамытуға ықпал жасауда, студенттердің мінез-құлқын өзгеруін есепке алу, оқытушылардың сапасын
көтеру, ресурстары мен дәл оқыту әдістемесіне мүмкіндік туғызу сұрақтары қарастырылады.
Студенттердің мүмкіндіктерін қашан, қайда және қалай зерттелетін материалды ырғағы, ретін және
күрделілігін білу үшін таңдау еркіндігі жасалады. Сыныпта кезекті алған білімдерін жаңа
тәжірибелермен танысады және сабақтан тыс өзіне бағытталған бірлескен іс-шараларды жақсарту
үшін сыныптан бос уақыта жеке және топтық жұмыс студенттердің прогресс үшін мұғалімге
мониторинг ұсынылған дұрыс ұйымдастыру, (үй) жұмыстары. Мақала әдіснамасы «FLIP» тиімділігін
арттыру, мұғалім мен оқушының мүмкіндіктерін сипаттайды, мұғалім мен оқушының рөлі ортақ
ұсынылған фаза оқу процесіне (сыныпта және үйде) ұсынылған технологиясын үлгісі өтініш беріледі.
Ол Қазақстан Республикасының, әлеуметтік желілерді пайдалану мүмкіндігі жоғары оқу орындарымен блог платформалар білім оқытушылары «Ауыстырып оқыту» педагогикалық практиканың
моделін енгізу деп жасалады.
ЖОО-ның ОҚУ ҮРДІСІНДЕГІ «FLIP » ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ МӘНІ МЕН ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛIКТЕРI
Жарияланған March 2020
89
165
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
«Ауыстырып оқыту», оқытушы, студент, әдіснама, рөлдерді алмасу, оқу тапсырмаларын беру.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Ocпaнкулoв Е.Е., Кунай С., Ахметов Б.Р. . 2020. ЖОО-ның ОҚУ ҮРДІСІНДЕГІ «FLIP » ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ МӘНІ МЕН ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛIКТЕРI. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 1, 64 (Бер 2020), 95–100. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.16.