Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУҒА ДАЙЫНДАУ

Жарияланған March 2020
Абай атындағы ҚазҰПУ
Аңдатпа

Бұл мақалада бағалау - оқытудың ағымдағы және қорытынды кезеңдеріндегі оқушылардың
үлгерімі туралы ақпаратты білдіретін білім беру процесінің қажетті компоненті екені талданады.
Авторлар жоғары оқу орнында болашақ педагог мамандардың оқушылардың оқу іс-әрекетін
кәсіби бағалаудағы критериалды тәсілдің мүмкіндіктерінкөрсетуге тырысты. Соған сай болашақ
мамандардың қажетті кәсіби құзыреттіліктерінің жиынтығы ұсынылған, олардың негізінде білім беру
үрдісінің сапасын бағалау критерийлері құрылған және ұсынылған. Сонымен қатар, критериалды
бағалаудың құрамдары сөз болып, критериалды бағалаудың басты міндеттері мен артықшылықтары
көрсетілген.

pdf (Рус)
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Метербаева К.М. , КиясоваБ.А., . 2020. ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУҒА ДАЙЫНДАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 83–87. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.14.