Бұл мақалада бағалау - оқытудың ағымдағы және қорытынды кезеңдеріндегі оқушылардың
үлгерімі туралы ақпаратты білдіретін білім беру процесінің қажетті компоненті екені талданады.
Авторлар жоғары оқу орнында болашақ педагог мамандардың оқушылардың оқу іс-әрекетін
кәсіби бағалаудағы критериалды тәсілдің мүмкіндіктерінкөрсетуге тырысты. Соған сай болашақ
мамандардың қажетті кәсіби құзыреттіліктерінің жиынтығы ұсынылған, олардың негізінде білім беру
үрдісінің сапасын бағалау критерийлері құрылған және ұсынылған. Сонымен қатар, критериалды
бағалаудың құрамдары сөз болып, критериалды бағалаудың басты міндеттері мен артықшылықтары
көрсетілген.
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУҒА ДАЙЫНДАУ
Жарияланған March 2020
119
191
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Метербаева К.М. , КиясоваБ.А., . 2020. ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ МАМАНДАРДЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУҒА ДАЙЫНДАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 1, 64 (Бер 2020), 83–87. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.14.