Берілген мақала болашақ мұғалімдердің бойында шеттілдік кәсіби біліктілікті қалыптастырудағы
тұлғалық-іс-әрекеттілік тәсілінің анықтамасын және ролін айқындауды көздейді. Бастапқыда мақала
Қазақстан мен жаһандану жағдайындағы жалпы білім жүйесінің және шеттілдік білім берудің жаңа
парадигмасына көшу өзектілігін қарастырады. Автор кәсіби құзыретті шетел тілі пәнінің мұғалімі
және оның қасиеттері жайлы жазылған түрлі ғалымдардың ойын жинақтап, талдайды. Оған қоса
мақалада тұлғалық-іс-әрекеттік тәсілдің анықтамасы мен оның білім беру процесіндегі қолданысы
жайлы айтылады. Оған қоса мақалада тұлғалық-іс-әрекеттік тәсілдің болашақ мұғалімдердің бойында
шеттілдік кәсіби біліктілігінің қалыптасуындағы ролін айқындайтын аргументтер беріледі. Түрлі
ғылыми жұмыстарды, мақалаларды, оқулықтарды, мемлекеттік және халықаралық білім
стандарттарын талдай отырып, автор қорытынды жасайды
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ БОЙЫНДА ШЕТТІЛДІК КӘСІБИ БІЛІКТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ТҰЛҒАЛЫҚ-ІС-ӘРЕКЕТТІК ТӘСІЛІНІҢ РОЛІ
Жарияланған August 2020
67
111
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Imanaliyeva S.S., . 2020. БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ БОЙЫНДА ШЕТТІЛДІК КӘСІБИ БІЛІКТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ТҰЛҒАЛЫҚ-ІС-ӘРЕКЕТТІК ТӘСІЛІНІҢ РОЛІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 240–244. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.40.