Бұл аралас сандық және сапалық зерттеу болашақ химия мұғалімдерінің пәндік
интеграцияланған оқытуға деген түсінігі мен көзқарасы туралы түсінік алуға бағытталған. Зерттеуге
Павлодар мемлекеттік педагогикалық университетінің химия пәнін ағылшын тілінде оқитын 120
бірінші, екінші және үшінші курс студенттері қатысты. Ағылшын тілі олар үшін L3 болып табылады
(қазақ және орыс тілдерінен кейін). Зерттеу нәтижелері студенттердің химия пәнін ағылшын тілінде
оқуға деген көзқарасының бірінші курстан үшінші курсқа өзгергенін көрсетті. Оқу жолының басында
студенттердің интеграцияланған тілді үйренуіне теріс көзқарастары бар. Мұның басты себептері –
олардың өздерінің рөлдерін түсінбеуі: химия пәнінің мұғалімі немесе ағылшын тілі мұғалімі,
ағылшын тілі мен оқыту әдістері туралы білімдерінің жоқтығы. Университеттегі үшінші курста
студенттер ағылшын тілінде білім берудің маңыздылығы туралы біле бастайды. Болашақ
мұғалімдердің химия пәнін ағылшын тілінде оқуда кездесетін түрлі мәселелеріне қарамастан,
олардың білім алуына және жұмысқа орналасуына жақсы мүмкіндіктері бар депсанайды.
БОЛАШАҚ ХИМИЯ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ПӘНДІ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ ОҚУҒА ҚАТЫНАСЫН ЗЕРТТЕУ
Жарияланған August 2020
80
137
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
қатынас, болашақ мұғалімдер, химия, CLIL, ағылшын тілі
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
I.M. Babich A.A.Baratova Z. K.Shomanova, . 2020. БОЛАШАҚ ХИМИЯ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ПӘНДІ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ ОҚУҒА ҚАТЫНАСЫН ЗЕРТТЕУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 265–271. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.44.