Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

БОЛАШАҚ ХИМИЯ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ПӘНДІ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ ОҚУҒА ҚАТЫНАСЫН ЗЕРТТЕУ

Жарияланған August 2020
Павлодар мемлекеттік педагогикалық университеті, Назарбаев Зияткерлік мектептері
Аңдатпа

Бұл аралас сандық және сапалық зерттеу болашақ химия мұғалімдерінің пәндік
интеграцияланған оқытуға деген түсінігі мен көзқарасы туралы түсінік алуға бағытталған. Зерттеуге
Павлодар мемлекеттік педагогикалық университетінің химия пәнін ағылшын тілінде оқитын 120
бірінші, екінші және үшінші курс студенттері қатысты. Ағылшын тілі олар үшін L3 болып табылады
(қазақ және орыс тілдерінен кейін). Зерттеу нәтижелері студенттердің химия пәнін ағылшын тілінде
оқуға деген көзқарасының бірінші курстан үшінші курсқа өзгергенін көрсетті. Оқу жолының басында
студенттердің интеграцияланған тілді үйренуіне теріс көзқарастары бар. Мұның басты себептері –
олардың өздерінің рөлдерін түсінбеуі: химия пәнінің мұғалімі немесе ағылшын тілі мұғалімі,
ағылшын тілі мен оқыту әдістері туралы білімдерінің жоқтығы. Университеттегі үшінші курста
студенттер ағылшын тілінде білім берудің маңыздылығы туралы біле бастайды. Болашақ
мұғалімдердің химия пәнін ағылшын тілінде оқуда кездесетін түрлі мәселелеріне қарамастан,
олардың білім алуына және жұмысқа орналасуына жақсы мүмкіндіктері бар депсанайды.

pdf (Рус)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
I.M. Babich A.A.Baratova Z. K.Shomanova, . 2020. БОЛАШАҚ ХИМИЯ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ПӘНДІ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ ОҚУҒА ҚАТЫНАСЫН ЗЕРТТЕУ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 265–271. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.44.