Бұл мақала бастауыш сынып оқушыларының өзіндік жұмысын ұйымдастыру мәселесіне
арналған. Зерттеудің негізгі мақсаты - оқушылардың өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастырудағы
әдебиеттік оқу сабақтарының мүмкіндіктерін ашу. Осыған байланысты мақалада «өзіндік оқу іс-
әрекеті», «өзіндік жұмыс» ұғымдарына теориялық талдау берілген, ғалымдар мен мұғалімдердің осы
міселе туралы көзқарастары туралы қысқаша түсінік берілген, оқушылардың білімдік тәуелсіздік
деңгейін зерттеу бойынша эмпирикалық зерттеудің нәтижелері сипатталған, бастауыш мектептегі
тәуелсіз оқу іс-әрекетінің деңгейін жақсарту бойынша тәжірибелік жұмыстардың нәтижелері
ұсынылған.
Зерттеу барысында зерттеліп отырған мәселенің өзектілігі, бастауыш сынып оқушылырының
өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыру қажеттілігі дәлелденді. Авторлар өзіндік жұмысты
ұйымдастырудың алгоритмін ұсынады, оқытушылар мен студенттерге арналған практикалық
ұсыныстар негізделген, олардың орындалуы өзіндік жұмысты ұтымды ұйымдастыруға ықпал етеді,
бұл мұғалімдерге де, студенттерге де оқу іс-әрекетінде тұрақты нәтижелерге қол жеткізуге, бастауыш
мектептегі оқу процесін жақсартуға мүмкіндік береді.
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ӨЗІНДІК ОҚУ ІС-ІРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
Жарияланған August 2020
88
153
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
өзіндік оқу іс-әрекеті, өзіндік жұмыс, өзіндік оқу қызметі, оқу-тәрбие процесі, бастауыш білім.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Агранович Е.Н., Уайдуллақызы Э., . 2020. БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ӨЗІНДІК ОҚУ ІС-ІРЕКЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 342–348. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.59.