Мақалада әлеуметтік педагог, анимация, анимациялық іс-әрекет, бос уақыт, бос уақытты тиімді
ұйымдастыру ұғымдарын зерттеген отандық, шетелдік, ресейлік ғалымдардың еңбектеріне теориялық
талдаулар жасалып, әлеуметтік педагогтың анимациялық іс-әрекетке дайындығын қалыптастыру
жолдары ұсынылған.
Әлеуметтік педагогтың жұмыс объектілері оқушылар мен ата-аналар ғана емес, сонымен қатар,
әртүрлі жастағы адамдар, клубтар, секциялар, топтар және қоғамдық бірлестіктер.Әлеуметтік
педагогтің анимациялық әлеуеті болып коррекциялық жұмыстарды жүргізе алуы, девиантты мінезқұлықты балалармен әлеуметтік педагогикалық технологиларды пайдалана алуы, әлеуметтік
педагогикалық жүйелерді басқаруы, тренингтер, педагогикалық-психологиялық диагностика жүргізуі
болып табылады.
Анимациялық қызмет адам тұлғасын әлеуметтендіру мақсатында қызметтің арнайы
ұйымдастырушылық және басқарылатын түрін білдіреді. Осы контексте анимациялық қызметтің
тәрбиелік әлеуеттері басым болады. Сипатты белгілері, құрылымы және мазмұны оны студенттерді
әлеуметтік тәрбиелеу құралдары ретінде қолдану
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЫҢ АНИМАЦИЯЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЙЫНДЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Жарияланған August 2020
244
201
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Ұ.Қ.Қыякбаева, Ұ.Б.Төлешова, Р.К.Бекмагамбетова, . 2020. ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЫҢ АНИМАЦИЯЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЙЫНДЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 188–192. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.32.