Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ ДАРАЛАНДЫРУ МЕН ӘЛЕУМЕТТЕНДІРУ

Жарияланған August 2020
Абай атындағы ҚазҰПУ
Аңдатпа

Қазіргі қазақстандық қоғамның саяси, әлеуметтік және экономикалық салаларындағы өзгерістер
отбасы және мектепке дейінгі ұйымдар жағдайында мектепке дейінгі баланың әлеуметтенуіне назар
аударуды күшейтуді талап етеді.
Педагогикалық процесстің тұтастығы мектеп жасына дейінгі баланың әлеуметтенуі мен
даралануы, баланың табиғатын сақтау және оның мәдениени дамуы, әлеуметтік-мәдени тәжірибеге
енгізу процесінде жеке мәдени тәжірибені байыту, даму және білім беру бірлігі процестерінің
тұтастығы ретінде түсініледі.
Қазіргі педагогикалық процесс әрбір балаға жеке қажеттіліктерді жүзеге асыруға және сонымен
бірге балалар қауымдастығымен өзара әрекеттесуге мүмкіндік беретін жағдайлар жүйесі ретінде
жобаланады. Балалар қызметін ұйымдастыру балалар бірлестігін құруға бастамашылық жасайды,
онда әрбір бала ұнаған іс-әрекетті орындайды және сонымен бірге басқа балалармен ынтымақтасады.
Мұндай білім беру кеңістігінде мектепке дейінгі жастағы жетекші әлеуметтендіру және дараландыру
процестері бір-бірін үйлесімді толықтырады.

pdf (Рус)
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
У.К.Кыякбаева, А.И.Булшекбаева, Р.Е.Каримова, . 2020. МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ ДАРАЛАНДЫРУ МЕН ӘЛЕУМЕТТЕНДІРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 319–321. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.54.