Қазіргі білім беру үрдісінде көптілді ақпараттардың жедел кеңеюіне және оны оқыту барысында
дұрыс және жылдам қолдануға қажеттілікке байланысты студенттерде жаңа білімді өндіруге,
тұтынуға және оларды оқытылатын барлық тілдерде қолдануға байланысты танымдық белсенділік
мәдениетін қалыптастыру мәселесі ерекше маңызды болып табылады.
Мақалада зияткерлік және сөйлеу әрекеті ретінде танымдық іс-әрекеттің мәні ашылады.
Интеллектуалды-сөйлеу әрекетінің мақсаты оқу мәтінінде берілген тақырыпты түсіну ретінде
анықталады. Бұл мазмұнды игерудің құралы ретінде мәтінді лингвистикалық және семантикалық
талдау, мәтінді қайта кодтау, сонымен қатар, интеллектуалды және сөйлеу дағдыларын қалыптастыру
әдістері болып табылатын мәтінді шығару, академиялық пәнге және оқыту тіліне қарамастан оқу
Абай атындағы ҚазҰПУ-ң ХАБАРШЫСЫ «Педагогика ғылымдары» сериясы, №2(66), 2020 ж.
273
материалының табиғи сатысы деп саналады. Оқушылардың зияткерлік және сөйлеу қабілеттерін
танымдық іс-әрекет мәдениетін игеру процесі ретінде анықтама берілген. Оқу пәндерін біріктіруге
негізделген орыс тілін екінші тіл ретінде оқыту кезінде оқушылардың зияткерлік және сөйлеу
қабілеттерінің даму моделі ұсынылған.
ОҚУШЫЛАРДЫҢТІЛ-ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫҚ ДАМУЫКОГНИТИВТІК ҚЫЗМЕТТІ МӘДЕНИ МЕҢГЕРҮ ПРОЦЕСІ РЕТІНДЕ
Жарияланған August 2020
93
106
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Г. А. Жумадилова, Г.А.Ж. 2020. ОҚУШЫЛАРДЫҢТІЛ-ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫҚ ДАМУЫКОГНИТИВТІК ҚЫЗМЕТТІ МӘДЕНИ МЕҢГЕРҮ ПРОЦЕСІ РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 272–277. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.45.