Осы мақаланың тақырыбы белгілі бір және тұрақты болжанатын параметрлерді теориялық
зерттеу болып табылады, олардың басқаруды қажет ететін студенттерді ерте анықтауды қамтамасыз
ету үшін таңдалған өлшемдер негізінде оқытудың академиялық бағдарламаларын аяқтаудың сапасы
мен табыстылығына әсері дәлелденген.
Бір жағынан: бұл параметрлер мақсатты, оқу нұсқауының әртүрлілігіне бағытталған болуы
немесе пайдаланылуы мүмкін; екінші жағынан: бейімделген басшылық және болашақ педагогтарды
даярлау процесін басқару студенттердің оқудағы жеке жетістіктерін ескеруі тиіс. Әр түрлі білім
траекториялары бар студенттер осы алуан түрлілікті бейімдеу, түзету және басқаруда әртүрлі
қажеттіліктерге ие . Мақалада халықаралық тәжірибені зерделеуде әдіснамалық және бағдар үшін
төрт өлшемді әртүрлілік моделі алынды ( Gardenswartz L.and Rowe a. , 2003). Осы төрт өлшемді
әралуандық үлгінің ортасында жасы, жынысы және этнос сияқты өзгермейтін ішкі өлшемдерді
ұстанатын тұлға жатыр.
СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ БАСШЫЛЫҒЫНДАҒЫ ҚАЖЕТТІЛІГІ ЖӘНЕ БІЛІМ БЕРУ ІС- ӘРЕКЕТІН БАҚЫЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Жарияланған August 2020
69
66
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
жоғары білім, оқу басшылығы, академиялық табыс, басқаруды қажет ететін студенттерді ерте анықтау критерийлері, оқу прогресі.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Ш.Ж. Колумбаева, Т. В. Ланцева, . 2020. СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ БАСШЫЛЫҒЫНДАҒЫ ҚАЖЕТТІЛІГІ ЖӘНЕ БІЛІМ БЕРУ ІС- ӘРЕКЕТІН БАҚЫЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 126–131. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.21.