Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ БАСШЫЛЫҒЫНДАҒЫ ҚАЖЕТТІЛІГІ ЖӘНЕ БІЛІМ БЕРУ ІС- ӘРЕКЕТІН БАҚЫЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

Жарияланған August 2020

69

66

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Алматы қ., Қазақстан, 2Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеты
Аңдатпа

Осы мақаланың тақырыбы белгілі бір және тұрақты болжанатын параметрлерді теориялық
зерттеу болып табылады, олардың басқаруды қажет ететін студенттерді ерте анықтауды қамтамасыз
ету үшін таңдалған өлшемдер негізінде оқытудың академиялық бағдарламаларын аяқтаудың сапасы
мен табыстылығына әсері дәлелденген.
Бір жағынан: бұл параметрлер мақсатты, оқу нұсқауының әртүрлілігіне бағытталған болуы
немесе пайдаланылуы мүмкін; екінші жағынан: бейімделген басшылық және болашақ педагогтарды
даярлау процесін басқару студенттердің оқудағы жеке жетістіктерін ескеруі тиіс. Әр түрлі білім
траекториялары бар студенттер осы алуан түрлілікті бейімдеу, түзету және басқаруда әртүрлі
қажеттіліктерге ие . Мақалада халықаралық тәжірибені зерделеуде әдіснамалық және бағдар үшін
төрт өлшемді әртүрлілік моделі алынды ( Gardenswartz L.and Rowe a. , 2003). Осы төрт өлшемді
әралуандық үлгінің ортасында жасы, жынысы және этнос сияқты өзгермейтін ішкі өлшемдерді
ұстанатын тұлға жатыр.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Ш.Ж. Колумбаева, Т. В. Ланцева, . 2020. СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚУ БАСШЫЛЫҒЫНДАҒЫ ҚАЖЕТТІЛІГІ ЖӘНЕ БІЛІМ БЕРУ ІС- ӘРЕКЕТІН БАҚЫЛАУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 126–131. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.21.