Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУДЫҢ ДИДАКТИҚАЛЫҚ ҚҰРАЛДАРЫ: ПРОБЛЕМАЛАР МЕН ПЕРСПЕКТИВАЛАР

Жарияланған August 2020
Аңдатпа

Мақалада Қазақстандағы және әлемдегі қашықтықтан білім берудің қазіргі жағдайы
қарастырылған, сонымен қатар қашықтықтан оқыту жүйесін дамытудың қазіргі кезеңіндегі
қиындықтар талданған. Мақаланың мақсаты - қашықтықтан білім берудің дидактикалық құралдарын
және сандық білім беру ресурстарын дамыту бойынша ұсыныстарды әзірлеу. Авторлар қашықтықтан
білім беруді дамытудың қаржылық, техникалық, құқықтық, әдістемелік мәселелерін, электрондықВЕСТНИК КазНПУ им. Абая, серия «Педагогические науки», №2(66), 2020 г.
96
дидактикалық құралдарды жасау үшін мұғалімдерді даярлау проблемаларын анықтайды. Ғылымипедагогикалық әдебиеттерді талдау және электронды оқулықтармен, сандық білім беру
ресурстарымен және MOOК-пен тәжірибе жинақтау негізінде дидактикалық бірліктерді дамытуға
арналған үш бөліктен тұратын құрылым - сандық форматтағы сабақтар: видео, қысқаша мәтін оқу
материалы, практикалық тапсырмалар ұсынылады. Сандық білім беру ресурстарының дизайны
эвтогогиялық негіздерге, оқытуды бағдарламалау теориясына, коннективизмге, акторлық-желілік
теорияға, ризоматикалық педагогикаға және сандық дидактиканың басқа да жаңа жетістіктеріне
негізделген. Электронды және мультимедиялық оқулықтар мен оқу құралдарына қойылатын талаптар
көрсетілген.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Джусубалиева Д.М., Мынбаева А.К., Мамбетказиев А.Е., . 2020. ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУДЫҢ ДИДАКТИҚАЛЫҚ ҚҰРАЛДАРЫ: ПРОБЛЕМАЛАР МЕН ПЕРСПЕКТИВАЛАР. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 95–102. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.16.