Мақалада Қазақстан Республикасының бастауыш білім беру деңгейінің 1-4 сыныптарына арналған музыка бағдарламасының мазмұнында этномәдени компонентті жүзеге асыру мәселелері қарастырылады. Дәстүрлі музыкалық жанрлар, ұлттық фольклордың үздік үлгілері, Қазақстанның көпұлтты мәдениетінің туындылары негізінде балалар музыка қызметін ұйымдастыруға қазақстандық педагогтар мен музыканттардың түрлі тәсілдерін көрсететін музыка бойынша авторлық бағдарламаларға шолу жасалады. Бастауыш білім беру мазмұнындағы этномәдени компоненттің маңыздылығы, полимәдени ортадағы толерантты қарым-қатынасты тәрбиелеудегі музыкалық фольклордың рөлі, кіші мектеп оқушыларының бойында әлемнің тұтас көркем бейнесін қалыптастырудағы анықтамасы беріледі және негізделеді. 1-4 сыныптарға арналған «Музыка» пәні бойынша бағдарламаның жаңартылған мазмұны ашылады, оны зерделеу барлық оқу пәндерін қамтитын және ұлттық сана-сезімді қалыптастыруға және дамытуға, тұлғаның ұлттық және әлемдік мәдениет жүйесіне кірігуіне бағытталған маңызды элемент ретінде этномәдени компонентті қамтитын ауыспалы тақырыптарды меңгеру жолымен жүргізіледі.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ ДЕҢГЕЙІНІҢ 1-4 СЫНЫПТАРҒА АРНАЛҒАН «МУЗЫКА» БАҒДАРЛАМАЛАРЫНДАҒЫ ЭТНОМӘДЕНИ КОМПОНЕНТТІ ІСКЕ АСЫРУ
Жарияланған March 2020
114
157
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
этномәдени компонент
білім беру мазмұны
бастауыш білім беру
музыка сабағы
«Музыка» пәні бойынша оқу бағдарламасы
ауыспалытақырыптар
ұлттық фольклор
төзімділік
көпмәдениетті орта
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
К.Г.Гаркуша С.А. Одинцова, . 2020. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ ДЕҢГЕЙІНІҢ 1-4 СЫНЫПТАРҒА АРНАЛҒАН «МУЗЫКА» БАҒДАРЛАМАЛАРЫНДАҒЫ ЭТНОМӘДЕНИ КОМПОНЕНТТІ ІСКЕ АСЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 1, 64 (Бер 2020), 384–390. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.69.