Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ ДЕҢГЕЙІНІҢ 1-4 СЫНЫПТАРҒА АРНАЛҒАН «МУЗЫКА» БАҒДАРЛАМАЛАРЫНДАҒЫ ЭТНОМӘДЕНИ КОМПОНЕНТТІ ІСКЕ АСЫРУ

Жарияланған March 2020
Аңдатпа

Мақалада Қазақстан Республикасының бастауыш білім беру деңгейінің 1-4 сыныптарына арналған музыка бағдарламасының мазмұнында этномәдени компонентті жүзеге асыру мәселелері қарастырылады. Дәстүрлі музыкалық жанрлар, ұлттық фольклордың үздік үлгілері, Қазақстанның көпұлтты мәдениетінің туындылары негізінде балалар музыка қызметін ұйымдастыруға қазақстандық педагогтар мен музыканттардың түрлі тәсілдерін көрсететін музыка бойынша авторлық бағдарламаларға шолу жасалады. Бастауыш білім беру мазмұнындағы этномәдени компоненттің маңыздылығы, полимәдени ортадағы толерантты қарым-қатынасты тәрбиелеудегі музыкалық фольклордың рөлі, кіші мектеп оқушыларының бойында әлемнің тұтас көркем бейнесін қалыптастырудағы анықтамасы беріледі және негізделеді. 1-4 сыныптарға арналған «Музыка» пәні бойынша бағдарламаның жаңартылған мазмұны ашылады, оны зерделеу барлық оқу пәндерін қамтитын және ұлттық сана-сезімді қалыптастыруға және дамытуға, тұлғаның ұлттық және әлемдік мәдениет жүйесіне кірігуіне бағытталған маңызды элемент ретінде этномәдени компонентті қамтитын ауыспалы тақырыптарды меңгеру жолымен жүргізіледі.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
К.Г.Гаркуша С.А. Одинцова, . 2020. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ ДЕҢГЕЙІНІҢ 1-4 СЫНЫПТАРҒА АРНАЛҒАН «МУЗЫКА» БАҒДАРЛАМАЛАРЫНДАҒЫ ЭТНОМӘДЕНИ КОМПОНЕНТТІ ІСКЕ АСЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 384–390. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.69.