Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ

Жарияланған March 2020

113

167

Аңдатпа

Бұл мақала мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативтік дағдыларын дамытудың теориялық аспектілеріне арналған. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында коммуникативтік дағдыларды дамыту проблемасы өзекті әлеуметтік-педагогикалық мәселе деңгейіне шығады, өйткені оның шешілуіне балалардың білім игеруінің табыстылығы; педагогтармен және құрдастарымен тұлғааралық өзара іс - қимыл тиімділігі, жалпы-балалардың әлеуметтік бейімделуі байланысты.

Мақалада балалардың коммуникативтік дамуына байланысты негізгі ұғымдар, коммуникативтік дағдылардың компоненттері және «қарым-қатынас», «коммуникация» және «коммуникативтік дағдылар» ұғымдарының қалыптасуы мен дамуының ретроспективті талдауы қарастырылады.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
С.Еркебаева Г.Шырынбаева А.Инаятова, . 2020. МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 367–373. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.66.