Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ

Жарияланған March 2020
Аңдатпа

Бұл мақала мектеп жасына дейінгі балалардың коммуникативтік дағдыларын дамытудың теориялық аспектілеріне арналған. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында коммуникативтік дағдыларды дамыту проблемасы өзекті әлеуметтік-педагогикалық мәселе деңгейіне шығады, өйткені оның шешілуіне балалардың білім игеруінің табыстылығы; педагогтармен және құрдастарымен тұлғааралық өзара іс - қимыл тиімділігі, жалпы-балалардың әлеуметтік бейімделуі байланысты.

Мақалада балалардың коммуникативтік дамуына байланысты негізгі ұғымдар, коммуникативтік дағдылардың компоненттері және «қарым-қатынас», «коммуникация» және «коммуникативтік дағдылар» ұғымдарының қалыптасуы мен дамуының ретроспективті талдауы қарастырылады.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
С.Еркебаева Г.Шырынбаева А.Инаятова, . 2020. МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 367–373. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.66.