Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ОЙЫН АРҚЫЛЫ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАР ТІЛІНІҢ ДЫБЫСТЫҚ МӘДЕНИЕТІН ТӘРБИЕЛЕУДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Жарияланған March 2020
Аңдатпа

Бұл ғылыми мақалада мектеп жасына дейінгі балалар тілінің дыбыстық мәдениетін ойын арқылы тәрбиелеудің педагогикалық ерекшеліктері қарастырылады.Мектеп жасына дейінгі балалардың тілінің дыбыстық мәдениетін арттыруда ұйымдастырылған оқу қызметі арқылы ойындарды тиімді пайдалану жолдары көрсетілген. Тілдің дыбыстау мәдениетіне тәрбиелеуде басшылыққа алынатын әдістемелік ұстанымдарды көрсете отырып, оларға сипаттам берілген.

Сөйлеуді қалыптастырудың басты алғышарттары нақтыланып, олардың дыбыстық мәдениетін тәрбиелеудегі маңызы анықталған. Ойын арқылы ұйымдастырылған түрлі іс-әрекеттер бала тілінің дыбыстық мәдениетіне тәрбиелеудің тиімді құралы болатыны көрсетілген. Сондай-ақ, тілдің дыбыстық жағын қалыптастыру, балабақша жағдайында жүзеге асырылатын формалары сипатталған. Сонымен қатар, сөйлеуді қалыптастырудың басты алғышарттары нақтыланып, олардың дыбыстық мәдениетін тәрбиелеудегі маңызы анықталған.

pdf (Рус)
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Метербаева, К. і Жәнәбілова , Ү. 2020. ОЙЫН АРҚЫЛЫ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАР ТІЛІНІҢ ДЫБЫСТЫҚ МӘДЕНИЕТІН ТӘРБИЕЛЕУДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 358–362. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.64.