Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАНЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫҚ САЛАСЫН ДАМЫТУ ПРОЦЕСІНДЕГІ ОЙЫННЫҢ РӨЛІ

Жарияланған March 2020
Аңдатпа

Бұл мектепке дейінгі ойында маңызды сұрақтар эмоционалдық дамудағы белгілі рөл атқарады: базалық даму - бұл көңілді және қолжетімді бала, қызметтің ерекше түрі - бұл мектепке дейінгі балалардың қызметін реттейтін қызмет түрі. Бұл ойыншықтарды сыныпта пайдалану баланың жеке басын қоректендіріп, дамытып қана қоймай, сонымен қатар оның немесе оның психологиялық жағдайын алдын алады және түзетеді.

Ойындар эмоционалдық ынталандыру ретінде дербес әрекет ретінде емес, басқа қызмет түрлерін қосу құралы ретінде қарастырылады. Осылайша, еңбек пен демалыс; көркем қызмет пен демалыс; танымдық қызмет пен ойындар сияқты кешеннің академиялық мақсаттылығында. Ойын-бұл тек перформанс ғана емес, бұл белгілі бір мінез-құлықтың немесе идеологиялық әрекеттің, идеологиялық бейненің тәжірибесі. Бұл оның білім беру қабілеті. Бұл мақала мектепке дейінгі балалардың эмоциялар ойынын дамытуға арналған.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Капенова, А. і Кузетова, М. 2020. МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БАЛАНЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫҚ САЛАСЫН ДАМЫТУ ПРОЦЕСІНДЕГІ ОЙЫННЫҢ РӨЛІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 354–357. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.63.