2019 жылы Қарағанды университеттерінің бірі өзінің мәртебесін мемлекеттік статустан Коммерциялық емес акционерлік ұйым деп аталатын автономды ғылыми ұйымға ауыстырды. Сонымен, университет зерттеу университетіне айналды, бұл университет білім беру бағдарламаларының маңызды бөлігін студенттердің зерттеушілік дағдыларын қалыптастыратын курстарды ұсынатынын білдіреді. Осы реформаның нәтижесінде бакалавриат бағдарламасына ғылыми зерттеулермен байланысты жаңа курстар енгізілді.
Мақсаты. Бұл жұмыстың мақсаты когнитивті оқыту призмасы арқылы, жаңа курстың халықаралық студенттерімен қалай оқығандығын зерттеуге бағытталған.
Әдістер. Аталған зерттеу, негізделген теориялық талдау арқылы сауалнамалық зерттеу ретінде жасалған. Зерттеу респонденттері ретінде, барлығы 252 бірінші курстың 198-і студенті қатысты. Оның ішінде 117 респондент офлайн режимінде ашық сұрақтары бар сауалнаманы толтырса, 81-і өз жобаларын қорғағаннан кейін оны онлайн режимінде толтырды. Ашық, аксиалды және селективті кодтау бойынша деректерді талдау, Андерсон мен Кратволь (2001) өңдеген Блум таксономиясының призмасы арқылы пайда болған төрт категория талқыланды.
Қорытынды. Зерттеу нәтижелеріне сәйкес, бірінші курста жобаларды дайындау студенттерді метатанымдық біліммен және танымдық дағдылармен қаруландырады. «Тақырып бойынша жаңа білім», «Сүңгуір үрдісі», «Мәселелерді ашу», «Жаңа көкжиек» төрт категориясы пайда болды. Бұл санаттар жобаларды жүргізу арқылы білім мен тәжірибенің жинақталуын көрсетті. Сонымен қатар, студенттер өздерінің студенттік өміріне қатысты мәселелерді қарастыруды үйренді. Осылайша, зерттеу студенттердің таным деңгейі процедуралық деңгейден метатанымдық деңгейге ауысқанын көрсетеді.