Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

НЕГІЗДЕЛГЕН ТЕОРИЯ АРҚЫЛЫ КОНСТРУКТИВТІ ОҚЫТУДЫ ЗЕРТТЕУ: ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІНДЕГІ БІРІНШІ КУРС ХАЛЫҚАРАЛЫҚ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ТӘЖІРИБЕСІ

Жарияланған November 2022
Қарағанды медицина университет
Аңдатпа

2019 жылы Қарағанды университеттерінің бірі өзінің мәртебесін мемлекеттік статустан Коммерциялық емес акционерлік ұйым деп аталатын автономды ғылыми ұйымға ауыстырды. Сонымен, университет зерттеу университетіне айналды, бұл университет білім беру бағдарламаларының маңызды бөлігін студенттердің зерттеушілік дағдыларын қалыптастыратын курстарды ұсынатынын білдіреді. Осы реформаның нәтижесінде бакалавриат бағдарламасына ғылыми зерттеулермен байланысты жаңа курстар енгізілді.

Мақсаты. Бұл жұмыстың мақсаты когнитивті оқыту призмасы арқылы, жаңа курстың халықаралық студенттерімен қалай оқығандығын зерттеуге бағытталған.

Әдістер. Аталған зерттеу, негізделген теориялық талдау арқылы сауалнамалық зерттеу ретінде жасалған. Зерттеу респонденттері ретінде, барлығы 252 бірінші курстың 198-і студенті қатысты. Оның ішінде 117 респондент офлайн режимінде ашық сұрақтары бар сауалнаманы толтырса, 81-і өз жобаларын қорғағаннан кейін оны онлайн режимінде толтырды. Ашық, аксиалды және селективті кодтау бойынша деректерді талдау, Андерсон мен Кратволь (2001) өңдеген Блум таксономиясының призмасы арқылы пайда болған төрт категория талқыланды.

Қорытынды. Зерттеу нәтижелеріне сәйкес, бірінші курста жобаларды дайындау студенттерді метатанымдық біліммен және танымдық дағдылармен қаруландырады. «Тақырып бойынша жаңа білім», «Сүңгуір үрдісі», «Мәселелерді ашу», «Жаңа көкжиек» төрт категориясы пайда болды. Бұл санаттар жобаларды жүргізу арқылы білім мен тәжірибенің жинақталуын көрсетті. Сонымен қатар, студенттер өздерінің студенттік өміріне қатысты мәселелерді қарастыруды үйренді. Осылайша, зерттеу студенттердің таным деңгейі процедуралық деңгейден метатанымдық деңгейге ауысқанын көрсетеді.

pdf (Рус)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Akhmetova G. Makoelle T. , . 2022. НЕГІЗДЕЛГЕН ТЕОРИЯ АРҚЫЛЫ КОНСТРУКТИВТІ ОҚЫТУДЫ ЗЕРТТЕУ: ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІНДЕГІ БІРІНШІ КУРС ХАЛЫҚАРАЛЫҚ СТУДЕНТТЕРІНІҢ ТӘЖІРИБЕСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 75, 3 (Лис 2022), 12–26. DOI:https://doi.org/10.51889/8188.2022.34.51.002.