Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

КОРОНОВИРУС ПАНДЕМИЯ КЕЗІНДЕГІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНІҢ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР

Жарияланған June 2022
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Мақалада пандемия кезінде қашықтықтан оқыту жағдайында туындаған мектепке дейінгі ұйымдар педагогтарының кәсіби қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың мүмкіндіктері мен жаңа талаптары ашылған. Мақалада сондай-ақ пандемия кезіндегі Қазақстандағы мектепке дейінгі білім беру тәжірибесін талдау, қашықтықтан форматтағы балабақшалардың жұмыс істеу мәселелерін зерттеу нәтижелері берілген. Жалпы, мектепке дейінгі тәрбие берушілердің басым көпшілігі қашықтық форматын білім беру бағдарламасын жүзеге асырудың уақытша шарасы және оны карантиндегі балалар үшін пайдалану мүмкіндігі ретінде қарастырады. Соған қарамастан мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының педагогтары оқу үдерісінің тиімділігін қамтамасыз ету үшін жаңа ақпараттық технологиялар мен цифрлық құралдарды одан әрі меңгеруге дайын.

pdf (Eng)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Abdulina M.Yе. . 2022. КОРОНОВИРУС ПАНДЕМИЯ КЕЗІНДЕГІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНІҢ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 74, 2 (Чер 2022), 339–345. DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-5496.37.