Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРНЫНДА ЖАЛПЫ ҮЛГІДЕГІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ МЕКЕМЕЛЕР ҮШІН ПЕДАГОГ-АССИСТЕНТТЕРДІ КӘСІБИ ҚАЙТА ДАЯРЛАУ

Жарияланған June 2021
О.А. Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
Аңдатпа

Мақалада мектепке дейінгі ұйымдардың мұғалімдерін мұғалім-ассистенттің жаңа лауазымына
қайта даярлау қажеттілігі туралы мәселе көтеріледі. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен
жұмыс жасауда тәрбиешілердің кәсіби міндеттерін дұрыс орындамауының себептері атап өтілді.
ЖОО жағдайында практик-педагогтар қатарынан педагог-психолог лауазымына үміткерлерді қайта
даярлау қажеттілігі оқытушылар мен оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының біліктілік
сипаттамаларына соңғы өзгерістер енгізілуімен негізделген. Жезқазғандағы мектепке дейінгі
мекемелер мұғалімдерінің көпшілігі ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеуге
дайын емес екендігіне назар аударылады. Бұл санаттағы мұғалімдер мен балалардың жүйелі
жұмысын жүргізу үшін оқытушы-психолог қажет. Мектепке дейінгі білім берудің жаңа стан-
дарттарын енгізу жағдайында мұғалім-ассистенттің балалармен жұмыс істеуге дайындығы мен
қабілеттілігі қалыпты болуы керек екендігіне акцент жасалады. Университетте қайта даярлау курсы
кезеңінде де, курстан кейін де ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектепке дейінгі балалармен
жұмыс істеуге үміткерлердің дайындығын зерттеудің алдын-ала нәтижелері келтірілген. Педагог-
психологтарды қайта даярлауда мектепке дейінгі мекемелермен әрі қарай бірлескен жұмыста
кафедраның рөлі ашылды.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
К.С. Ахметкаримова, Р.Ш. Абитаева, . 2021. ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРНЫНДА ЖАЛПЫ ҮЛГІДЕГІ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ МЕКЕМЕЛЕР ҮШІН ПЕДАГОГ-АССИСТЕНТТЕРДІ КӘСІБИ ҚАЙТА ДАЯРЛАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 2, 69 (Чер 2021), 97–105. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-5496.13.