Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИАГНОСТИКА ЖҮРГІЗУДЕГІ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ

Жарияланған March 2020
Абай атындағы ҚазҰПУ
Аңдатпа

Қазіргі уақытта Қазақстанда жүзеге асырылып жатқан жалпы білім беруді жаңғырту жалпы білім беретін мектептің бірінші сыныбына түскен сәттен бастап баланың қабілеті мен бейімділігін дамыту, тұлғаның шығармашылық әлеуетін ашу міндеттерін бірінші кезекке қояды. Сондықтан қазіргі бастауыш сынып мұғалімі оқушының жеке ерекшеліктерін білуге сүйеніп оқытуды, дамытуды және тәрбиелеуді іске асыруы, оқушының тұрақты өзгеру процесін басқара білуі және оның жоғары даму деңгейіне көтерілуін қамтамасыз етуі, бала тұлғасының ғылыми негізде қалыптасу мәселелерін шеше отырыпзерттеу педагогикалық іздеуді жүзеге асыруы тиіс.

Бұл мақалада диагностика әдістері, диагностика нысандарының ерекшелігі, оны қолдану аясы, диагностика жүргізуде мәліметтерді жинау мен талдаудың объективті әдістері, жазбаша және тестілеу жұмыстарының сапасын өлшеуді жетілдіру проблемасы қарастырылған.

pdf (Рус)
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Тугелбаева Ж.Н., Жұмабаева Ә.Е., . 2020. БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИАГНОСТИКА ЖҮРГІЗУДЕГІ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 202–206. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.36.