Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІНІҢ ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІНІҢ МОТИВАЦИЯСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ТАЛДАУ

Жарияланған March 2020
Аңдатпа

Мақалада «Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі» мамандығы студенттерінің зерттеу іс-әрекетінің мотивациясын қалыпастыру және зерттеуді талдау нәтижелері көрсетілген. Авторлар мына екі маңызды қағидатты ұстанған: мотивацияны зерттеу объективті болуы және студенттің жеке тұлғасына ізгілікпен, құрметпен қарау түрінде жүзеге асырылуы тиіс.

Ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің мотивациясы әдістемесі бойынша ҒЗӘ-не деген мотивацияның ішкі және сыртқы бағыттылығы деңгейлерінің айырмашылықтарына талдау келтіріледі. Студенттердің жауаптарын талдау болашақ мұғалімдерді ҒЗӘ-не тарту жүйесіндегі педагогикалық шарттарды ұйымдастырудың нақты кемшіліктері жайлы қорытынды жасауға мүмкіндік берді. «Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі» мамандығы студенттерінің ғылыми-зерттеу іс-әрекеті мотивациясының төмен деңгейде қалыптасқандығы анықталды. Болашақ бастауыш сынып мұғалімінің ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне тұрақты қызығушылығын қалыптастыру қажеттігінің бар екені жайлы тұжырымдар жасалды, сондай-ақ студенттерде оң әлеуметтік мотивацияны дамытудың және мотивтердің ішкі бағыттылық деңгейін арттырудың маңыздылығы аталып көрсетілді, мұнда олардың айқын сезілетін, тұрақты және мағына түзуші болуына жетуге тырысу қажет.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Акпаева А.Б., Лебедева Л.А. , Рыскулбекова А. Д. , ., Лебедева, Л. і Рыскулбекова, А. 2020. БОЛАШАҚ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІНІҢ ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІНІҢ МОТИВАЦИЯСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ТАЛДАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 179–187. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.33.