Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕС БЕРУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ТӘЖІРИБЕСІ ТҰЛҒА ТОЛЕРАНТТЫҒЫ МЕН ЭТНОМӘДЕНИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ РЕТІНДЕ

Жарияланған June 2021
Костанайский региональный университет им. А.Байтурсынова
Аңдатпа

Мақалада этникалық қатынастар саласында әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру рөлі, оның
ерекшеліктері және кеңес берушіге қойылатын талаптармен байланысты мәселелер қарастырылады.
Ұлтаралық қатынастар мәселелері бойынша кеңес беру тарихы, кеңес берудің этикалық және
эмикалық тәсілдемелері қысқаша сипатталды.
Этникалық қатынастар мәселелері бойынша кеңес беру кезіндегі кеңестік үрдіс ерекшеліктері
баяндалды. Позитивті этникалық иденттілік пен толеранттылықтың, тұлғаның этномәдени құзы-
Абай атындағы ҚазҰПУ-ң ХАБАРШЫСЫ «Педагогика ғылымдары» сериясы, №3(67), 2020 ж.
57
реттілігінің өзара байланысы ашылды. Этникалық сипаттағы мәселелерді жеңуде клиенттің позитивті
этникалық иденттілігінің жетекші рөлі анықталды.
Кеңес берушінің рөлі айқындалды. Кеңес берушіге, оның дайындығы мен тәжірибесіне қойылатын
талаптар талдауға алынды. Кеңес беру тиімділігін анықтайтын факторлар қарастырылды. Этникалық
қатынастар мәселелері бойынша кеңес берудің өзекті мәселелері талданды. Теориялық шолу
негізінде кеңес берушілерге практикалық ұсыныстар берілді.
Қостанай облысындағы Қазақстан халқы Ассамблеясы Аналар Кеңесімен ұйымдастырылған
әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру тәжірибесі жинақталды. Кеңес беруде әртүрлі сауалдар
талдауға алынды. Осындай тәжірибені енгізу мәселелері мен оның болашағы баяндалды.

pdf (Рус)
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Ш.С. Демисенова, .а. 2021. ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕС БЕРУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ТӘЖІРИБЕСІ ТҰЛҒА ТОЛЕРАНТТЫҒЫ МЕН ЭТНОМӘДЕНИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 67, 3 (Чер 2021), 60–66. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-5496.07.