Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ДЕНЕ ҚАСИЕТТЕРІНІҢ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ ШАРАЛАРЫ: ШОЛУ ЗЕРТТЕУІ

Жарияланған April 2025

174

33

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Қазақстанның бастауыш білім беру бағдарламасындағы өзгерістер, әсіресе дене тәрбиесіне қатысты, зияткерлік даму мен дене денсаулығына теңгерімді көзқарас қажеттілігін көрсетеді. Білім беру реформалары оқушылардың танымдық талаптарын арттыратындықтан, балалардың жалпы денсаулығы үшін маңызды болып табылатын физикалық белсенділіктің төмендеуіне қатысты алаңдаушылық бар. Дәстүрлі мақсат - жан - жақты дамыған тұлғаны қалыптастыру-өзгеріссіз қалады, бірақ оған жету үшін қазір адамның негізгі құндылығы ретінде физикалық денсаулықтың маңыздылығы туралы хабардар болу қажет.

  Алайда, психикалық және психоэмоционалды дамуға назар аудару физикалық белсенділікті екінші орынға қойды, Бұл бастауыш сынып оқушыларының табиғи моторлық мінез-құлқының төмендеуіне әкелді. Бұл теңгерімсіздік балалардың сыртқы ынталандыру арқылы ғана емес, сонымен қатар олардың физикалық денсаулығының ішкі құндылығын тәрбиелеу арқылы тәуелсіз физикалық белсенділікке деген ынтасын арттыруға бағытталған стратегияларды әзірлеу қажеттілігін көрсетеді.

 Бұл мәселені шешу үшін дене тәрбиесі процесінде дербестік сезімін дамыту қазақстандық бастауыш мектептерде басты міндетке айналды. Дене шынықтыру және спорт сабақтарында оқушылардың тәуелсіздігін дамыту оқушыларға өмір бойы салауатты әдеттерді қалыптастыруға көмектесу арқылы шектеулі ұтқырлықтың жағымсыз әсерлеріне қарсы тұру үшін өте маңызды болуы мүмкін.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Ospankulov.Y., Nishanbayeva S., Tanirbergen A. , . 2025. МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ДЕНЕ ҚАСИЕТТЕРІНІҢ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ ШАРАЛАРЫ: ШОЛУ ЗЕРТТЕУІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 3, 86 (Квіт 2025), 298–309. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2025.85.1.028.